Wednesday 29 January 2020

AZAM 2020

Assalamualaikum semua

Biasalah bila hujung bulan baru kita feeling-feeling nak update pasal azam baru

Setiap tahun pon ada azam baru tapi rasa nak berazam tu cuma awal-awal tahun dengan akhir tahun je.

Akhir tahun tu pon sebab nak recap balik apa jek yang aku dah buat setahun ni.Hikhok

So azam tahun ni aku tak nak yang extravaganza sangat. Mungkin yang biasa-biasa je yang aku rasa boleh nak capai

AZAM 2020

1) Ada side income > RM500

2) Travel 2 negara (every year pon mmg wishlist)

3) Cukup savings 6 bulan gaji (aku ni sejenis boros,carik duit,simpan duit tak reti,reti habiskan je)

4) Upgrade duit bagi kat parents

5) Masuk rumah baru

6) Setelkan hutang

So basically azam aku kali ni yang beshe-beshe jek.

Tadek yang luar biasa. Sebab dia adalah sejenis azam dan bukan wishlist jadiknya aku kena relevan lah and berusaha sikit lah tahun ni kan

Doakan aku gais supaya this year dapat fulfill semua tuh.

Kalau ada yang tetibe yang membaca ni boleh titipkan doa untuk aku ye.

Haa bahasa bukan kaleng2. Dah sah-sah kita anak cikgu BM kan.

0 comments:

Post a Comment